Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Η γνωστή μας χημεία

Πάμε πάλι μία απο τα ίδια...Η γνωστή μας χημεία...Ακολουθεί ιστορία φίλης μετά από συζήτηση μας (όπως την καταλαβα εγώ τουλάχιστον):

Είχε υποσχεθεί να μην ξανανοιώσει έτσι. Ηρθε η μέρα που πάλι όλα θα ήταν λάθος. Λάθος timing, λάθος διάλογοι, λάθος αρχή.
Σκέφτηκε να το αφήσει, να μην ασχοληθεί. Δεν υπήρχε νόημα να αντικαταστήσει στο κουκλόσπιτο τη φιγούρα του παλιού Τζον-Τζον, που παντρεύτηκε το κακέκτυπο της Σίντυ, με έναν νέο.

Ένα σύννεφο απο σκέψεις θόλωνε το μυαλό της.
- 'Τι θα πάρετε?', ρώτησε η σερβιτόρα.
-'Ένα κοκτέιλ αυτό με την καραμέλα'. 'Μπας και γλυκαθώ', σκέφτηκε, 'γιατί είναι έκδηλη η ξινίλα μου'.

Επί ώρα την έβλεπες να κοιτάει αμήχανα. Ανάδευε την καραμέλα λες και θα έφτιαχνε μαρέγκα. Ταίριαζε τα μαλλιά της. Δε βολευόταν. Απέφευγε να τον κοιτάξει. Λες και θα καταλάβαινε ότι κάτι κρύβει. Ίσως επειδή δεν ήθελε να δει εάν είναι αληθινό το βλέμμα του, όταν είχε ξεκινήσει την απολογία του. Είχε τόσο ανάγκη να πιστέψει σ' αυτό το παραμύθι.

Επαναλάμβανε από μέσα της κάθε φορά που ανοιγόκλεινε τα μάτια της 'Σε παρακαλώ μην είσαι και 'συ μαλάκας, όχι εσυ, όχι πάλι'. Δεν μπορούσε να ξεστομίσει πολλά, και όλα αυτά που έλεγε την έκαναν να φαίνεται τόσο παγερή. Ευτυχώς το ποτό βοήθησε. Χαλάρωσε. Ξανακέρδισε την ανάλαφρη διάθεσή της. Και τότε, αποφάσισε να είναι ειλικρινής.
- Ξέρεις ότι ταιριάζουμε πολύ. Περνάμε καλά. Εσύ είσαι σε άλλο level που το 'χω περάσει και έχω πάρει και το bonus.
- Sorry είμαι άδειος
Εκείνη συνέχισε...
- Αυτό το καλοκαίρι συνειδητοποίησα πόσο καλά είμαι. Μετά απο την ολιγοήμερη ταβανοσκόπηση και τις όμορφες διακοπές μου αποφάσισα ότι είμαι έτοιμη να κάνω μία σχέση.
- Μπράβο κούκλα μου
- Ο άνθρωπος που θα διαλέξω εάν δεν θέλει να είναι μαζί μου άπλα καθυστερεί την ευτυχία του.
- Μ αρέσει αυτή η αυτοπεποίθηση σου.
Είπαν πολλά. Γέλασαν πολύ.
Της κόπηκε το γέλιο όταν αναφέρθηκε σε μια τύπισσα που γνώρισε και προσπάθησε να κάνει σχέση. Αλλά στις 3 μέρες το έληξε. Του μπαστακώθηκε είπε...Εν αντιθέσει με κείνη. Της είπε:
- Εσύ δε με έχεις πιέσει ποτέ και για τίποτα. Μου αρέσει να σε έχω στις εξόδους μου. Η κοινωνικότητα σου με χαλαρώνει. Δεν χρειάζεται να επικεντρωθώ πάνω σου να δω αν περνάς καλά. Γίνεσαι αγαπητή και μου αρέσει.

Ηθελε να τον σαπίσει στο ξύλο. Ήθελε να του πει πόσο άχρηστος είναι. Ήθελε να τον βρίσει! Αλλά πιο πολύ ήθελε να εκτονωθεί αυτή η ένταση. Το ίδιο ήθελε και αυτός.
Μετά απο λίγες ώρες του είπε ότι δεν είναι ο εαυτός της μαζί του. Σηκώνει άμυνες γιατί υπάρχουν όρια. Μετά από μερικές ώρες ήταν πολύ καλύτερα.
Δε θα τον ξαναδει. Θέλει να κρατήσει την υπόσχεση της. Θέλει να είναι καλά. Να μη δίνει τροφή για σχόλια τύπου 'θέλουμε να σε δούμε με έναν καλύτερο, αντάξιο σου'.
Ανεβαίνοντας τις σκάλες είπε:
- Με πνίγεις. Δε μ' αφήνεις και είναι πολλά αυτά που θέλω να δώσω. Αντίο.
Δεν την άκουσε είχε ήδη κλείσει την πόρτα πίσω της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου