Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Το Παπαρίζειν εστί ροκάρειν...

Αυτά τα καλά έχει ο χώρος μας...Σήμερα παρ'όλη την κούραση μου (που μετά για κάποιο λόγο την ξέχασα) πήγαμε μπουζουκλερί με τις ευλογίες ενός ραδιοφωνικού σταθμού. Στο 'Θάλασσα' Παπαρίζου κάτι άλλοι άκυροι και οι 15-50 (σαν target group μου ακούγεται http://www.1550.gr/). Πολύ καλό το τυπάκι στα φωνητικά. Κάποιες φορές νόμιζα ότι ήταν τέλειος stage man και κάποιες άλλες ότι απλά ήταν κόκαλο. Βέβαια ο χώρος τους αδικούσε...με χάλασε το γαρούφαλο που εκσφενδονιζόταν στον μπασίστα. Είπαν και το 'You give love a bad name' και μου κόλλησε όλο το βράδυ για ευνόητους λόγους. Το μπαλέτο μέτριο (εαν εξαιρέσεις τον Brian που είχε σώμα machine και μια ασιάτισσα που μου άρεσε). Στο πάρκιν δίνεις ότι έχεις ευχαρίστηση και λόγω Πέμπτης οι δρόμοι ήταν άδειοι. Ωραία η παραλιακή μας τελικά...καποιες τέτοιες μέρες μου υπενθυμίζουν πόσο τυχερή είμαι που μπορώ και οδηγώ τα βράδια και δεν βρίσκομαι ήδη στο 5 όνειρο.

ΥΓ. Σήμερα δηλώνω ότι μπουζουκιάστηκα ατσίγαρη! Τα μαλλιά μου μετά την έξοδο μου από τον χώρο συνεστίασης και μαζικής εφορίας μυρίζουν ακόμα σαμπουάν. Δεν με πειράζει το μέτρο καθόλου...όπως θα συμφωνήσει και η Ν. μαζί μου 'λίγο με μέλει'. Ούτως ή αλλιώς θέλω να το κόψω και θα βρω αργά ή γρήγορα τον τρόπο πώς να το κάνω...

Shot through the heart
And youre to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name
You give love a bad name

3 σχόλια:

  1. me entypwsiazei poy ema8es to onoma tou brian
    deyteron eisai se kalo kammeno dromo pou postareis 4 to brady
    trito kala kanei kai se melei ligo.
    malli sampouan TELOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρουσίασε όλο το μπαλέτο η Παπαρίζου και στον Brian βούιξε ο τόπος από τις Παπαριζίτσες!!Α η άχρηστη πληροφορία της βραδιάς...ήταν εκεί η Νατάσα Θεοδωρίδου και μου κανε εντύπωση το αφύσικο μαύρισμα της ο_Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή