Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

First date...the fatal date...

Αντε και τον γνώρισες, Συγχαρητήρια κερδίσατε ένα one way ticket to the planet of anxiety...και ξεκινάει ο γολγοθας σου.

Τι θα φορέσω, πότε θα τα ξαναπούμε, θα στείλει μήνυμα ή θα πάρει τηλέφωνο και τι σημαίνει αυτό; θα το κάνουμε και που και πότε είναι η σωστή στιγμή, τώρα θέλει ή δε θέλει; και τι θέλει; μη θέλει μόνο sex και μου την κάνει; μην είναι σχεσάκιας περίεργος τσιμπούρι ελεεινό;

Αυτές είναι λίγες από τις ερωτήσεις που περνάνε από το μυαλό σου. Για να καταλήξεις, αφού τα κάνεις όλα λάθος, στο γνωστό 'άντε γαμήσου και συ κι ο γρύλος σου'. Survival guide δεν μου βρίσκεται εύκαιρο να σου παραθέσω. Σήμερα θα ασχοληθούμε με το παρακάτω:

Part 1: Τι θα φορέσω....;

Δεν έχω τι να φορέσω!!! Panic Attack!! How cliche of you ladies!! Αυτοματοποιημένη έκφραση γυναίκας στα πρόθυρα νευρικής κρίσης του πρώτου ραντεβού. 'Πρόβα πρόβα στον καθρέφτη κάνω πρόβα πριν από το ραντεβουυυύ' που έλεγε και η Καιτούλα η Γαρμπή στα χρόνια της αθωότητας σου. Η αναποφασιστικότητα έχει βγει παγανιά και σου καίει τα εγκεφαλικά κύτταρα σαν οξυζενέ στο ντεκαπάζ.

Αυτό πάει μ' αυτό; Κάτι χαλαρό; κάτι casual; κάτι σε υπερπαραγωγή; μη δείξω πολύ μπούτι, μη δείξω πολύ ξέκωλο, Φουστίτσα; να είμαι και λίγο κοριτσάκι; Μπα θα δείχνω πολύ πρόθυμη. 'Οχι παντελόνι θα βάλω! Τι σκατά τα φοράω το γαλόνια της dominatrix. Φορεματάκι; Ασε καλύτερα σηκώνεται και εύκολα και αν πιω λίγο παραπάνω; τσουπ και μην τον είδατε τον Παναή.
Πωπω και αυτό το καλτσόνι θα με στενεύει όλο το βραδύ με το κολάν. Θα μιλάω και θα σκέφτομαι την πιεσμένη κοιλιακή μου χώρα να διαμαρτύρεται ασυστόλως! Δε θα μπορώ να σταυρώσω κουβέντα. Άσε που δε μου πάει να χαμογελάω ευχάριστα κρύβοντας τον πόνο πίσω από τα δόντια μου. Να φορέσω μαύρο; always the safe choice. Σιγά μη φορέσω μαύρο, κάτι πιο φωτεινό να ξεχωρίζω ανάμεσα στο πλήθος όταν γυρνάω απο το WC του μαγαζιού να δω θα το σκάσει το γελάκι όταν με δει; Να βάλω μπότα; η γοβίτσα να ψηλώσω; φλάτ ή τα νέα μου τα nike που τα βολεύομαι κιόλας; Μα που θα πάμε; και τι θα φοράει κι αυτός ο χριστιανός;

Τα μαλλιά μου!!! Με τίποτα δε στρώνουν παλιόμαλλα. Σγουρά; μπα...Ίσια; ΟΚ ...και; μήπως να τα σηκώσω ψιλά; και αν με πιάσει πονοκέφαλος; και αν πετάνε κερατάκια; έχω και φύτρες! να κάνω φρατζούλα που χαρίζει κιόλας ή να τα τραβήξω όλα πίσω τα μαλλιά μου, να φανεί η ομορφιά μου, που λέει και ο λαός μας; Λακ; εχω..Τζέλ; έχω...κερί και άλλες μπούρδες; έχω και μεγάλη βούρτσα και μικρή για τα κοντά και χτένα και χτενάκι και πιστολάκι 2000 watt μη πα και κατσαρώσει το μαλλί στην πρώτη ψιχάλα..Και ψαλίδι ισιωτήρι για αψεγάδιαστη κόμη έχω παρακαλώ. Πωπωπωπω ξέχασα να βάψω τη ρίζα. Λες να το προσέξει στο μισοσκόταδο του bar; Φακ φακ φακ. Αει στα διάλα θα βρω δικαιολογία να μη βγω. Θα κάτσω μέσα με τις πιτζάμες να δω Sex & the City

Xαχαχα χαου παθέτικ! Καλέ άντε πήγαινε στο City και ξέχνα το Sex & the σπίτι.

Δεν περιγράφω άλλο!!! Μπορώ να συνεχίσω για πάντα!! Να περάσω στο make up, την επιθεώρηση των τέλειων άκρων, το ξύρισμα, τον σωστό τρόπο να βάζεις το άρωμα, την σωστή επιλογή εσώρουχων, την στάση σώματος κοκ. Αγόρια είναι δύσκολο το πρώτο ραντεβού!! Γι αυτό όλες μόνες ψάχνουν το κρυμμένο autocue στο ταβάνι του μπαρακίου. Δε θέλουν να βγουν πρώτο ραντεβού σου λέω!!!!

ΥΓ. Αφιερωμένο στο διαολεμένο σημερινό μου κέφι και τον Κ. που he caught me in the middle of my inspiration!!

4 σχόλια: