Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Please, don't let me make the same mistake again

Επειδή δε θα θελα με τίποτα να ξεχάσω το χρονικό του τέλους για να έχω να θυμάμαι πόσο λάθος με μέτρησαν και με άδειασαν απλά μέσα από επικοινωνία μηνυμάτων παραθέτω τα τελευταία λόγια:

Round one
-Γιατί τόσα νεύρα πάλι δεν μπορώ να καταλάβω…πριν το δικαιολογούσες με το ότι δεν ήμουν μόνος, τώρα γιατί συνέχεια ;εσύ η ίδια δεν είπες να προσέχουμε τον πρώτο καιρό και να μην ξέρει κανείς τίποτα; Πως γίνεται από κει που συνεννοούμασταν με τα μάτια τώρα να μη μπορούμε σε απλά πράγματα; Το θέμα είναι που θα πάμε ή ότι θα είμαστε μαζί;

Round two
-Τα συναισθήματα μου δεν έχουν αλλάξει αλλά η μόνιμα απαξιωτική και προκατειλημμένη συμπεριφορά σου απέναντι μου δε μπορώ να την αντέξω. Εχω τόσα στο κεφάλι μου κι αν εσένα σ’ αρέσει γενικά να μαλώνεις και να φωνάζεις για τόσο μικρά πράγματα εγώ δεν μπορώ. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να μαλώνουμε , αλλά εσύ με το παραμικρό μου μιλάς άσχημα και μου κλείνεις το τηλέφωνο λες και είμαστε στο γυμνάσιο. Δε θέλω να χαλάσουμε τη σχέση που έχουμε, αλλά δυστυχώς επειδή βλέπω πως λόγω της απόστασης δε μπορούμε να συνεννοηθούμε, τουλάχιστον να περνάμε καλά όταν βρισκόμαστε από κοντά.

Round three
- Κάθε φορά που πάμε να μιλήσουμε μου μιλάς άσχημα και με νεύρα. Εγώ δε μπορώ έτσι. Δε θέλω η καλή σχέση που έχουμε και όσα έχουμε περάσει να ακυρωθούν από μια κακιά στιγμή και τα νεύρα ή την παρεξήγηση ενός τηλεφωνήματος.

knock out!!
- Κι εγώ πραγματικά λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να υπερνικήσουμε τα απλά εμπόδια που μας παρουσιάστηκαν το ξέραμε από την αρχή ότι θα ήταν δύσκολο λόγω της απόστασης και των συνθηκών και παρόλο που λέγαμε ότι θα προσπαθήσουμε η καθημερινότητα καμιά φορά δε μας αφήνει. Θα είσαι πάντα ένας ξεχωριστός άνθρωπος στη ζωή μου ότι κι αν γίνει κι αυτό δε θα αλλάξει ποτέ. Θα είσαι πάντα για μένα το κακό κολοκύθι που δυστυχώς δεν μπόρεσα να το κάνω καλό. Αλλά δε θέλω να το κάνουμε μελό. Δε μας ταιριάζει.

Η Δ. μου είχε κάποτε πει: ‘Γιατί οι άντρες που λένε πολλά συνήθως δεν κάνουν τίποτα;’.



Don't speak to me this way
Don't ever let me say
Don't leave me again [x2]
I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more [x2]
Don't hug me this way
Don't touch me this way
Don't hug me again [x2]
Don't hug me this way
Don't touch me this way
Don't hug me this again [x2]

I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more

Don't let me make the same mistake again
Please, don't let me make the same mistake again
Don't let me make the same mistake again

I never felt this loss before
And the world is closing doors
I never wanted anything more
Please, Don't let me make the same mistake again [x2]

1 σχόλιο: